تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۴۵
کد خبر: ۳۳۵۰۸۶
سرویس خبر : اجتماعی
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:

قرآن باید در شئون زندگی خانواده فولاد مبارکه جاری شود

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: مسابقات قرآن بهانه‌ای است تا انس با قرآن را یاد بگیریم و تمرین کنیم تا بر شئون مختلف زندگی خانواده بزرگ فولاد مبارکه جاری شود.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد براتی، در حاشیه برگزاری سی‌ودومین مسابقات قرآن کریم خانواده بزرگ فولاد مبارکه اظهار کرد: چند ماه است طراحی و برگزاری این مسابقات زمان برده و خرسندیم که پس از چند سال که به دلیل شیوع کرونا نتوانسته بودیم آن را حضوری برگزار کنیم، با برنامه‌ریزی چند ماهه میزبان پرسنل و خانواده بزرگ فولاد مبارکه هستیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات ویژه‌ای با هدف تقویت انس با قرآن و ارتباط آن با شئون مختلف زندگی در این دوره طرح‌ریزی شده است، ادامه داد: سعی شده این دوره به سبک خلاقانه و بدیع برگزار شود و با لطف خدا با استقبال خانواده‌ها نیز همراه شد به شکلی که بیش از ۹ هزار نفررشته در آن ثبت‌نام شده است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری بخش‌های ویژه کودکان و نوجوانان، ادامه داد: آنها با خانواده‌ها، همسالان و با هدایت مربی‌های خود در این رویداد حضور یافتند و سبک جدیدی را رقم زدند که می‌تواند به عنوان یک الگو به دستگاه‌های دیگر معرفی شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز دانشگاه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی و سالن نگین متأثر از حضور خانواده‌ها بود که نشان از استقبال خوب و گسترده مجموعه فولاد است بنابراین قصد نداریم این اتفاق در یک روز برگزار و تمام شود بلکه از چند ماه قبل شروع شده و در آینده با عزم همکاران ما ادامه پیدا کرده و تکمیل می‌شود.

براتی با تاکید بر لزوم پیگیری ارتباطاتی که در این مسابقات شکل گرفته، تصریح کرد: مسابقات قرآن بهانه‌ای است تا انس با قرآن را یاد بگیریم و تمرین بکنیم تا بر شئون مختلف زندگی خانواده بزرگ فولاد مبارکه جاری شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده