تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۳۵۳۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

نگهداشت دارایی‌های فیزیکی نگاه پررنگ مدیران را می‌طلبد

‌می‌متالز - مدیر تعمیر و نگهداری فولاد آلیاژی ایران گفت: مبحث نگهداشت دارایی‌های فیزیکی در آینده اهمیت و نگاه پررنگ تری از مدیران می‌طلبد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا مشتعل، مدیر تعمیر و نگهداری فولاد آلیاژی ایران اظهار کرد: با ارائه مقاله‌ای با عنوان «مدیریت انبار‌های پای کار» در این همایش شرکت کردم.

وی افزود: چند سالی هست با انجمن نگهداری تعمیرات همکاری می‌کنم، در مبحث شاخه‌های فناوری و صنعتی صنف فولادسازی فولاد و معدن کار‌های خوبی انجام خواهد شد.

مدیر تعمیر و نگهداری فولاد آلیاژی ایران گفت: تفاهماتی که با انجمن نت ایران داشتیم اتفاقات خوبی در مبحث نگهداری تعمیرات ایران و نگهداشت انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: معتقدم در عملکرد چند ساله انجمن نگهداری و تعمیرات این دوره عملکرد قابل قبولی‌تری داشته‌ایم، اما با توجه به شرایط کشور و صنعتی که در آن فعال هستیم، باید نگاه عمیق‌تری به بحث نگهداشت داشته باشیم.

مشتعل بیان داشت: صنایع فولادی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی صنایع مادر هر کشوری هستند این صنایع از اهداف تحریم‌ها هستند به همین جهت باید در تمام بخش‌ها به ویژه مدیریت دارایی‌ها در تعمیرات و نگهداری فعال شوند.

وی ادامه داد: مباحث کاهش هزینه‌های تولید مطرح است، در بخش رقابت اقتصادی در عرضه و تقاضا و بهای تموم شده پایین بیاید، بر این اساس باید از تجهیزات و دارایی‌های محافظت شود و نگهداشت کافی را داشته باشیم تا بهای تموم شده کنترل شود، مبحث نگهداشت در آینده اهمیت و نگاه پررنگ‌تری از مدیران می‌طلبد.

کارشناس کارخانه فولاد آلیاژی ایران بیان داشت: در بحث تجهیزات دارایی‌ها هر اندازه از تجهیزات مواظبت و نگهداری بهتری صورت گیرد تا بهره‌وری بالاتری داشته باشیم طوری که این تجهیز و دارایی خروجی بهتری خواهد داشت در نتیجه ستانده بیشتری را عاید ما می‌کند.

اینکه با استفاده از مباحث مدیریت دارایی‌های فیزیکی بتوانیم شرکت‌ها و صنایع را به نگهداشت داده‌ها سوق دهیم و در خروجی سازمان‌ها بهره‌وری بیشتری داشته باشیم پیشرفت زیادی خواهیم کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده