تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۳۵۵۵۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

پرونده مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم بسته می‌شود

‌می‌متالز - وزیر راه وشهرسازی از افتتاح بیش از ۵ هزار مسکن مهر در شهر جدید پردیس خبر داد و گفت: تا پایان دولت سیزدهم پرونده مسکن مهر بسته می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: در بحث بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها گرفته نشده است.

به گفته وی همواره شرکت‌ها و شبکه‌های خدماتی درخواست‌ها افزایش قیمت داشتند که این افزایش قیمت‌ها هم طبق سنوات‌های هرساله بوده انجام می‌شود، اما فعلا هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم.

او می‌گوید: احداث راه روستایی را از ۳هزار کیلومتر گذراندیم و رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته ایم بهسازی راه‌های روستایی نقاط هدف بوده است.

او گفت: فردا ۵هزارو ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به بهره برداری می‌رسد و این اقدام در راستای اتمام مسکن‌های مهر باقی‌مانده بوده است.

وی افزود: این مسیر باز هم در شهر جدید پردیس ادامه دارد و تا پایان دولت مسکن‌های مهر باقی‌مانده به بهره‌برداری می‌رسد.

بذرپاش گفت: با افتتاح سالن جدید ترمینال فرودگاه مشهد ظرفیت فرودگاه از ۷ میلیون ظرفیت سالانه اسمی به ۱۰ میلیون ظرفیت افزایش می‌یابد.

رشد ترانزیت به ۵۵ درصد رسید 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش میزان ترانزیت از کشور گفت: تا امروز شاهد رشد ۵۵ درصدی ترانزیت هستیم که نشان می‌دهد اقدامات دولت برای تحقق رشد ترانزیت به نتیجه رسیده است.

وی افزود: همچنین شاهد رشد ۴۰ درصدی پارک پوزیشن‌ها برای استقرار هواپیما خواهیم بود و تعداد ایستگاه‌ها برای پارک هواپیما و سوارشدن مسافران با رشد ۴۰ درصدی همراه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده