تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۳۳۶۰۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ هجری شمسی

‌می‌متالز - مهندس «حمید شجاعی» مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدارکننده دل‌های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دگر بار توفیق حلاوت شروع سالی نو را برما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاش برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم. سال نو سر آغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

 در سالی که گذشت با یاری خداوند متعال و همت همکاران ارزشمند شاهد بهبود عملکرد کیفی و کمی تولید و دستاورد‌های قابل توجهی از قبیل: ثبت رکورد‌های مکرر تولید، کیفیت، فروش و همچنین توسعه مسوولیت‌های اجتماعی منطقه در این صنعت بزرگ و زیربنایی جهت خدمت و آبادانی کشور عزیزمان بودیم. همچنین تولید ورق گالوانیزه بدنه نمایان خودرو و نیز شروع عملیات احداث خط تولید ورق گالوانیزه خودرویی شماره۲ برگ زرین دیگری از افتخارات شرکت میباشد که بی‌تردید این مهم بدون همت و تلاش همکاران عزیز محقق نمی‌گردید.

در سال ۱۴۰۳ بر آنیم تا با تکیه بر سرمایه‌های ارزشمند انسانی شرکت و بهبود روش‌های عملکرد، افزایش بهره‌وری و توسعه شرکت به نحوی عمل نماییم که رضایت‌مندی کلیه ذی‌نفعان شرکت را ارتقا دهیم.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات یکایک همکاران گرامی، شرکت فولاد مبارکه، سهامداران و هیات مدیره محترم، نوروز باستانی را صمیمانه شادباش می‌گویم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون دارم.

حمید شجاعی؛ مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

نوروز ۱۴۰۳

تعداد بازدید : 4

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده