تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۲۳
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۳۳۶۳۰۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

تعامل فولاد هرمزگان با سازمان‌های استانی گسترش می‌یابد

‌می‌متالز - نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست اداره استاندارد استان هرمزگان و معاون فنی کل گمرکات استان هرمزگان ضمن بازدید از فولاد هرمزگان، با مدیرعامل این شرکت پیرامون تسهیل و گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، در دیدار نوروزی «احمد مرادی» نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، «مهدی باقری» سرپرست و معاونین اداره استاندارد استان هرمزگان و محبی معاون فنی کل گمرکات استان با «عطاالله معروفخانی» مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان، موارد زیادی مانند تسهیل در ورود و خروج کالا از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و همچنین رعایت الزامات استاندارد تولید و سایر فرآیند‌ها مورد بحث قرار گرفت.

در این جلسه با توجه به انتصاب اخیر سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان گسترش همکاری‌های دوجانبه به ویژه در رابطه با آزمایشگاه شرکت نگین فولاد هرمزگان و اخذ مجوز‌های لازم و تبدیل شدن این شرکت به آزمایشگاه مرجع در جهت تسهیل در واردات و صادرات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه نماینده مردم بندرعباس به همراه مسوولان یاد شده و مدیران شرکت فولاد هرمزگان از طرح‌های توسعه‌ای و خطوط تولید فولاد هرمزگان بازدید کردند.

منبع: فولاد هرمزگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده