تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۱۵
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۳۷۱۰۳
سرویس خبر : اجتماعی

پیام مهندس حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس

‌می‌متالز - مهندس حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در پیامی از کارکنان شرکت برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد و ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بار دیگر در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می‌زنند تا همبستگى خود را در حمایت از آزادی قدس شریف و حقوق مردم فلسطین اعلام نمایند.

روز قدس، روز دفاع از ملت فلسطین و مردم مظلومی است که با نام خدا و تمسک به ایمان اسلامی، با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه و کشتار وحشیانه در فلسطین و لبنان که به هیچ اصل انسانی و قانون بین المللی پایبند نیست، مقابله می‌کنند.

روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

آزادی خواهان جهان، همه ساله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، به فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین پاسخ داده و جنایت‌های رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

بی شک مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد خواهند کشید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی، از پرسنل آگاه شرکت ورق خودروبه همراه خانواده‌های محترمشان دعوت می‌نمایم امسال نیز همراه با مردم روزه‌دار و انقلابی و همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی پرشور‌تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن لبیک گویی به ندای امام راحل و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم و بار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان دهند.

حمید شجاعی
جمعه،۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵

عناوین برگزیده