تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۰
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۳۷۵۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان بوشهر خبر داد؛

صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان بوشهر از صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مهدی صفوی» مدیرکل صمت استان بوشهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: طی بازه زمانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۰۰۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های بهره‌برداری صادره در بخش کانی فلزی، کانی غیر فلزی، صنایع معدنی و ... هستند، اضافه کرد: رقم سرمایه‌گذاری‌های مذکور بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط متقاضیان بوده که پس از پیشرفت فعالیت خود رقم‌های سرمایه‌گذاری در هر یک از واحد‌های بهره‌برداری شده تا حدودی افزایش یافته است.

مدیرکل صمت استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال‌شدن واحد‌های صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدید‌های میدانی مستمراز واحد‌های صنعتی به‌منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.

صفوی همچنین گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌های خود را در حمایت از واحد‌های تولیدی فراتر از سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده