تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۱
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۳۹۴۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل در اولین جلسه کمیته راهبری فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۳:

با همتی مضاعف، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد

‌می‌متالز - اولین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسات شهدای مدافع حرم فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی مدیرعامل در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و روز کارگر گفت: با توجه به همه چالش‌ها و مشکلاتی که در سال ۱۴۰۲ داشتیم، اما سال پر خیر و برکتی در مجموعه فولاد خوزستان و حسن ختام آن افتتاح پروژه‌ی مگامدول زمزم ۳ بود که به نمایندگی از سهامداران و هیات مدیره از تک تک شما عزیزان در تمام حوزه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم. این دستاورد نشان داد فعل توانستن را صرف کردید. هم در سطح کشور و هم در جهان سطح توقعات از ما بیشتر شده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال بنام "جهش تولید با مشارکت مردم" و تاکید ایشان بر بحث تولید، باید دید کدام حوزه صنعتی در کشور پتانسیل جهش تولید را دارد؛ صنعت فولاد به برکت انقلاب یک رشد چهل برابری داشته است و طی ۱۰ سال گذشته از ۱۲ میلیون تن واردات به ۱۲ میلیون تن صادرات رسیده است.

وی گفت: صنعت فولاد یکی از صنایعی است که پتانسیل رشد و جهش تولید را دارد؛ باید به این صنعت در حوزه زیرساخت‌ها، تامین انرژی و حل چالش‌هایی که در این زمینه دارد، کمک نماییم. با توجه به چالش‌هایی که در حوزه انرژی و برق، بانک‌ها و بازار سرمایه داریم از حوزه حکمرانی فولاد خواستاریم که فکری اساسی برای این بحران‌ها نمایند.

ابراهیمی با خطاب قرار دادن معاونان شرکت گفت: در مجموعه فولاد خوزستان، نقش شما عزیزان در این سال علیرغم همه این چالش‌ها، بی‌بدیل بوده؛ باید به دل بحران‌ها زد و حضور مدیران باید پر رنگ‌تر، سنگین‌تر و موثرتر در موضوع بحران‌ها باشد. نگاه پیش‌بینی و پیش‌گیری اولویت‌هایی هست که باید لحاظ شود و از شما همتی مضاعف می‌طلبد تا بتوانیم تهدید‌ها را تبدلیل به فرصت کنیم. هزینه‌های ما رشد چشمگیری داشته است، اما فروش به همان قیمت سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

ابراهیمی تاکید کرد: امسال پروژ‌ه‌های توسعه‌ای را با قدرت و اولویت‌بندی ادامه خواهیم داد. با اصلاح فرآیند‌ها می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را حل کنیم.

در جلسه یاد شده مصوبات پیشین سررسید شده کمیته، پیگیری و گزارش عملکرد بخش‌ها ارائه شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
غروب برج‏‏‌های چینی/ خرید و فروش خانه‌های چندسال ساخت از نوساز‌های بازار مسکن چین سبقت گرفت و همزمان قیمت این خانه‌ها افت کرد؛ این علامت «اصلاح رفتاری» چینی‌ها از سال‌ها سرمایه‌گذاری ملکی به «خروج از این پناهگاه» است
«بلوغ» مشهورترین بازار سفته‏‏‌بازی ملکی در جهان؛ بازار «ثانویه» فروش خانه در چین بعداز ۳۴ سال رونق گرفت

غروب برج‏‏‌های چینی/ خرید و فروش خانه‌های چندسال ساخت از نوساز‌های بازار مسکن چین سبقت گرفت و همزمان قیمت این خانه‌ها افت کرد؛ این علامت «اصلاح رفتاری» چینی‌ها از سال‌ها سرمایه‌گذاری ملکی به «خروج از این پناهگاه» است