تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۰
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۳۹۴۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون تحقیق و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان در جشن بزرگداشت هفته کارگر؛

موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است/ امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم

‌می‌متالز - معاون تحقیقات و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: موفقیت‌ها و ثبت رکورد‌های تاریخی در شرکت فولاد اکسین خوزستان مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌ روز کارگران است.

به گزارش می‌متالز، مهندس اهدایی در جشن و آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین در محل این کارخانه برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت مقام کارگران اظهار کرد: موفقیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادوار مختلف و به ویژه در سال ۱۴۰۲ مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارگران هستیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و ریل‌گذاری‌ها و هدف‌گذاری تیم مدیریتی شرکت و گره خوردن این اهداف با دستان توانمند کارگران توانسته‌ایم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم که چشم همه به ما خیره شود.

معاون تحقیقات و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم موفق و پیروزمندانه عمل کنیم و امانتی که امروز در دستان ما است را به دست آیندگان بسپاریم.

اهدایی عنوان کرد: تداوم موفقیت‌های شرکت فولاد اکسین زمینه‌ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در این مسیر تا رسیدن به قله گام‌های موفق و استواری را برداریم.

عناوین برگزیده