تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۱۴
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۳۹۶۳۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه

‌می‌متالز - مدیر سامانه خودنویس از ثبت‌نام ۲۵۵ هزار متقاضی در این سامانه خبر داد و گفت: از خرداد امسال امکان ثبت قرارداد خرید و فروش در سامانه خودنویس فراهم می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مهدی ساسانی یادآور شد: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستاجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قرارداد‌های اجاره خود را ثبت کنند.

وی با بیان این‌که طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هم اکنون قرارداد‌های اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در این سامانه از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی افزود: سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد.

مدیر سامانه خودنویس اضافه کرد: ۲۱ بهمن سال گذشته دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) قطع شد. در زمان حاضر مشاوران املاک برای ثبت قرارداد‌های اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده