تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۳۹۹۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
فولاد خوزستان رشد کرد؛

تداوم عملکرد خوب از "فخوز"

‌می‌متالز - شرکت فولاد خوزستان در فروردین‌ماه یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۳۴۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۸۴ هزار و ۸۶ تن از محصولات تولیدی خود شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۷۵ هزار و ۴۴۹ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری نشان داد که به عملکرد خوب خود پایبند است.

تداوم عملکرد خوب از
میزان درآمدی که شرکت فولاد خوزستان در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۶ هزار و ۱۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۸ درصدی همراه بود.

میزان درآمدی که فولاد خوزستان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بوده است. درآمد داخلی که "فخوز" در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند برابر با ۵ هزار و ۸۵۱ و درآمد صادراتی آن ۱۵۹ میلیارد تومان بوده است.

تداوم عملکرد خوب از
"فخوز" در فروردین‌ماه یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۳۴۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۸۴ هزار و ۸۶ تن از محصولات تولیدی خود شد.

تداوم عملکرد خوب از
عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد خوزستان را در فروردین‌ماه محصول «بلوم، بیلت» با ۳ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در اولین ماه سال جاری به ثبت رسید ۵۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۱ میلیون و ۳۳۷ هزار تومان درازای هر تن رسید.

تداوم عملکرد خوب از

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده