تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۲۲
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۴۰۲۸۶
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور استاندار کردستان و مدیرعامل شرکت صبانور صورت گرفت:

کلنگ احداث استخر سرپوشیده صبانور به زمین خورد

‌می‌متالز - کلنگ احداث استخر سرپوشیده شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در شهر حسن آباد یاسوکند شهرستان بیجار به زمین زده شد.

به گزارش می‌متالز، طی مراسمی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی و مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور آیین کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در شهر حسن آباد یاسوکند شهرستان بیجار در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت صبانور در این مراسم اظهار داشت: احداث این استخر یک مطالبه عمومی بود که با مساعدت و همکاری مدیران شهری، فرمانداری، بخشداری و شورا مقدمات کار انجام شد.

موسوی افزود: در ابتدا قرار بود کار مشارکتی باشد، اما قرار است با اعتباری بین ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلیارد ریال و در مدت ۱۸ ماه توسط این شرکت احداث شود.

استاندار کردستان نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی شورای شهر، شهردار و فرماندار، عملیات احداث این پروژه سریع‌تر شزوع شده و در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بزرگ‌ترین تولیدکننده فرآورده‌های سنگ آهن در غرب کشور بوده و در زمینه اکتشاف، استخراج، فرآوری سنگ آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله فعال است.

کلنگ احداث استخر سرپوشیده صبانور به زمین خورد

کلنگ احداث استخر سرپوشیده صبانور به زمین خورد

عناوین برگزیده