تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۹
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۴۰۳۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت بانک مسکن برای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ساخت

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه در بخش‌های ساخت، تکمیل، معیشتی و کشاورزی در مناطق آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش می‌متالز، عباس حسینی با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه در کشور و برنامه بانک مسکن برای کمک به بازسازی واحد‌های مسکونی حادثه دیده اظهار کرد: بانک مسکن ۳۸ هزار و ۸۴۶ فقره تسهیلات در قالب مشارکت مدنی، فروش اقساطی، جعاله، مرابحه معیشتی و مرابحه بخش کشاورزی به مبلغ بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال به حادثه دیدگان پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات بالغ بر ۸ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال در بخش‌های ساخت، تکمیل، معیشتی و کشاورزی در مناطق آسیب دیده پرداخته شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات در بخش حوادث غیرمترقبه از مسوولیت‌ها و تعهدات اجتماعی بانک مسکن محسوب می‌شود.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، علاوه بر حمایت مالی از خسارت‌دیدگان به عنوان وظیفه قانونی بانک؛ بهترین راهکار برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه و بروز کمترین خسارت و زیان، ساخت مسکن باکیفیت و مقاوم است. از این رو سیاست‌های اعتباری بانک مسکن با رویکرد حمایت از سازندگان حرفه‌ای و شرکت‌های دانش بنیان به منظور بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ساخت و ساز در جهت توسعه ساخت مسکن استاندارد و باکیفیت در کشور تدوین و اجرایی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده