تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۹
بازدید: ۵۲
کد خبر: ۳۴۰۸۵۵
سرویس خبر : انرژی
در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته؛

"شپدیس" به درآمد تجمیعی ۲۲ همتی رسید

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پردیس در اولین ماه از سال جاری و هفتمین ماه از سال مالی به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی پردیس با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۱ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری نشان داد که بهتر از گذشته عمل میکند.


میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پردیس در اولین ماه از سال جاری و هفتمین ماه از سال مالی به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت اوره ساز از فروش محصولات خود به درآمد ۳ هزار و ۳۴۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۷ درصدی همراه بود، همچنین "شپدیس" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.


"شپدیس" در فروردین‌ماه ۴۶۶ هزار و ۷۴۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۸۵ هزار و ۱۱۴ تن از محصولات تولیدی خود شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول پتروشیمی پردیس را در فروردین‌ماه محصول «اوره صادراتی (گرانول فله)» با ۲ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در اولین ماه سال جاری به ثبت رسید ۸۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۲۲ هزار تومان درازای هر تن رسید.


منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده