تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۵۶
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۴۰۹۰۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

‌می‌متالز - به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، دکتر مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، پیامی صادر کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، متن پیام «حسین مدرس خیابانی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مقام معظم رهبری:

«جهاد تبیین را جدّی باید گرفت. همه، در حوزه، در دانشگاه، در صداوسیما بالخصوص، در مطبوعات، در هر جایی که شما ایستاده‌اید و یک شعاع پیرامونی‌ای دارید و می‌توانید روی آن اثر بگذارید، باید تبیین انجام بگیرد؛ تبیین درست، تبیین صحیح.»

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند فعالان این عرصه در راستای ارتقای آگاهی و توسعه فرهنگ جامعه است.

بیست‌و‌هفتم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌عمومی‌ها است.

روابط‌عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان‌ها نقش اساسی و غیرقابل انکاری برعهده دارند. این عزیزان با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، زمینه‌ساز اعتماد و تعامل سازنده بین ذی‌نفعان مختلف می‌شوند.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های تابعه نیز مصمم هستند با تلاش شبانه‌روزی خود، دستاورد‌ها و خدمات ارزشمند این مجموعه را به اطلاع عموم مردم رسانده و در جلب اعتماد و مشارکت ذی‌نفعان مختلف نقش‌آفرینی کند.

به طور قطع در عرصه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با ایفای نقش فعال در جهاد تبیین، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک بسزایی داشته باشند؛ به ویژه در زمانی که دشمن با جنگ رسانه‌ای بی‌امان درصد القای یاس و ناامیدی به خصوص در لایه‌های نسل جوان کشور می‌باشد. امید است شاهد همدلی و همکاری بیشتر در جهت تبیین و روشنگری افکار عمومی باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فعالان این عرصه، به ویژه همکاران گرامی‌ام در روابط‌ عمومی ستاد و مجتمع‌های تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران صمیمانه قدردانی می‌کنم و توفیقات روزافزونشان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای صنعت راهبردی مس کشور از خداوند متعال خواستارم.

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده