تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۱۲
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۴۱۰۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مدیران راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مدیران کل بازرگانی و سیر و حرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به‌همراه جمعی از دیگر مدیران این سازمان از واحد بهره‌برداری راه‌آهن فولاد مبارکه بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا چنگانی مدیرکل سیر و حرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در جلسه مشترک با مدیر ناحیه حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه بر اهتمام راه‌آهن جمهوری اسلامی جهت توسعه حمل ریلی محموله‌های فولاد مبارکه تأکید کرد.

در این جلسه، عابدین هادی‌نژاد، مدیرکل بازرگانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز فولاد مبارکه را یکی از مشتریان خوب راه‌آهن برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تعاملات موجود، شاهد رشد حمل ریلی محصولات فولاد مبارکه در سال جاری باشیم.

وی در این جلسه با تبیین وضعیت سیر و حرکت در مناطق مختلف به‌ویژه منطقه سنگان، رشد سیر و حرکت واگن‌ها را از اولویت‌های راه‌آهن برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با افزایش سرعت سیر در سال جاری، حمل ریلی مواد اولیه به‌ویژه حمل از منطقه سنگان رشد پیدا کند.

در این جلسه، شفیع‌زاده مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی فولاد مبارکه هم با ارائه گزارش حمل مواد اولیه و محصولات فولاد مبارکه، بر سیاست فولاد مبارکه جهت توسعه حمل ریلی و پتانسیل‌های موجود در این زمینه تأکید کرد و گفت: توسعه حمل ریلی از منطقه سنگان و توسعه حمل ترکیبی از استراتژی‌های فولاد مبارکه در حوزه حمل‌ونقل است.

وی از تلاش فولاد مبارکه جهت تأمین پایدار مواد اولیه و کاهش نوسانات تحویل بار در مبادی و توسعه زیرساخت‌های ریلی خود در راستای تحقق چشم‌انداز فولاد مبارکه در افق ۱۴۱۰ خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی جهت توسعه سهم ریلی مواد اولیه و محصولات از اولویت‌های فولاد مبارکه در حوزه حمل‌ونقل در سال جاری است.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده