تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۴۱۴۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مراسم سوگواری رئیس‌جمهور و هیأت همراه در نمازخانه سایت جنوبی منطقه ویژه برگزار شد

‌می‌متالز - مراسم سوگواری شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه ایشان در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، به مناسبت شهادت خادم‌الرضا رئیس‌جمهور انقلابی و هیأت همراه، مراسم سوگواری با حضور کارکنان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، منطقه ویژه در نمازخانه سایت جنوبی شرکت برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عالی فرجام در سخنانی به تبیین شخصیت والا و خدمات ارزشمند رئیس‌جمهور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران پرداخت.

وی همچنین با اشاره به جایگاه رفیع شهادت در اسلام، گفت: شهادت، بالاترین مقام و منزلت نزد خداوند متعال است و شهیدان، الگو‌های ایثار و فداکاری برای همه ما هستند.

عالی فرجام عنوان کرد این مراسم، تجلیلی از عشق و ارادت مردم ایران به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهیدان والامقام این مرز و بوم بود.

در ادامه این مراسم مهندس «محمدرضا پیرحسینلو» مدیرعامل منطقه ویژه در مراسم سوگواری رئیس‌جمهور و هیأت همراه گفت: رئیس‌جمهور یاران صدیق و مخلصی برای نظام و مردم بودند و شهادت این عزیزان ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای کشور است.

پیرحسینلو با بیان اینکه رئیس‌جمهور در طول دوران خدمت خود خدمات ارزشمندی به نظام و مردم ایران ارائه کرد، افزود: ایشان همواره مدافع حقوق محرومان و مستضعفان بود و در جهت تحقق عدالت و رفاه مردم تلاش می‌کرد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهادت در اسلام، خاطرنشان کرد: شهیدان، الگو‌های ایثار و فداکاری برای همه ما هستند و ما باید راه آنان را ادامه دهیم.

مدیرعامل منطقه ویژه با بیان اینکه شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه، موجب تأثر و اندوه عمیق ملت ایران شد، گفت: ما باید با تبعیت از آرمان‌های این شهیدان والامقام، در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

مهندس پیرحسینلو در پایان سخنان خود، از حضور پرشور کارکنان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران محترم منطقه ویژه در این مراسم تشکر کرد.

گفتنی است در این مراسم، مداحان اهل‌بیت (ع) با مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

مراسم سوگواری رئیس‌جمهور و هیأت همراه در نمازخانه سایت جنوبی منطقه ویژه برگزار شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده