تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۵
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۳۶۰۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
در پنجمین کنفرانس استیل پرایس انجام‌شد؛

تقدیر از مرد سال فولاد ایران

می متالز - از بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به عنوان مرد سال فولاد و سختکوش‌ترین مدیر صنعت فولاد کشور تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از مرد سال فولاد ایران

به گزارش می متالز، پنجمین همایش بین‌المللی استیل پرایس با محوریت صنعت فولاد و مواد اولیه، ایستادگی، توسعه صادرات با حضور جمعی از مدیران حوزه فولاد در هتل پارسیان در حال برگزاری است.

در این همایش بین‌المللی از بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به عنوان مرد سال فولاد و سختکوش‌ترین مدیر صنعت فولاد کشور تقدیر به عمل آمد.

بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران عنوان کرد: راه توسعه صادرات فولاد ایران سرمایه‌گذاری در پایین دست بازار هدف است، برای مثال باید در عراق در زمینه واحدهای میلگرد واحد ایجاد کنیم. باید به سمت صادرات و سرمایه‌گذاری پایدار پیش برویم.

سعید زرندی معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پنجمین کنفرانس استیل پرایس با اشاره به موضوع صادرات عنوان کرد: هم اکنون باید به سمت صادرات بیشتر پیش برویم که در این راستا باید تمرکزی بیشتری روی کشورهای همسایه داشته باشیم. صنعت فولاد می‌تواند برای صادرات به ۱۵ کشور همسایه پیشقدم باشد.

سردرگرمی برای صادرات

نعمت اله محسنی معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان در پنجمین کنفرانس استیل پرایس عنوان کرد: برای صادرات فولا به کشورهایی چون عراق و سوریه در حال حاضر بهترین فرصت است. اما در این راستا با مشکلاتی روبه رو هستیم و تولیدکنندگان برای صادرات به این کشورها دچار سردرگمی هستند.


امیرهومن کریمی وثیق مدیرعامل شرکت نفت و گاز سرور در ادامه عنوان کرد: واحدهای تولیدی باید به سمت مولفه های کیفی پیش بروند. ما در شرکت نفت و گاز سرو به دنبال نوع آور کردن محصولات خود هستیم. کاتالیست های جدید با فرم و شکل جدید در راه است.

عناوین برگزیده