تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۳۶۹۷۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بازدید دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت از ماشین سازی تبریز

می متالز - مشاور ارشد و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از دو شرکت ماشین سازی و ریخته گری تبریز، گفت: ماشین سازی تبریز نگین صنعت کشور است که می تواند نیاز ماشین افزار واحدهای تولیدی را تامین کند.
بازدید دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت از ماشین سازی تبریز

به گزارش می متالز، صادق نجفی در جریان بازدید از کارخانجات ریخته گری و ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: این بازدید در پی دستور مقام عالی وزارت و در راستای رسیدگی به وضعیت موجود این شرکت صورت گرفته تا این ظرفیت بزرگ صنعتی کشور مورد استفاده تولید و اشتغال قرار گیرد.

وی افزود:‌ خوشبختانه دو شرکت ماشین سازی و ریخته گری با تمام توان در حال فعالیت است و این قابلیت را دارد تا بخش عمده ای از ماشین افزار و قطعات مورد نیاز واحدهای تولیدی و کارگاهی را تامین کند.

نجفی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مدیران و کارگران گروه صنعتی ماشین سازی با توجه به عنوان سال، دلسوزانه در راستای تحقق آن تلاش می کنند و این برای مجموعه صنعت کشور ارزشمند است.

مشاور ارشد و دستیار ویژه وزیر صمت، ادامه داد : مشکلات این شرکت در حال رفع شدن است و با هماهنگی و همکاری مدیران تولیدی و صاحبان صنایع می تواند به روزهای اوج خود برسد.

عناوین برگزیده