تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۳۷۴۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

تقدیر امیر دریادار سیاری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان + تصویر

می متالز - امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسب روز کارگر و روز خلیج فارس با حضور در شرکت فولا اکسین خوزستان از کارگران نمونه این شرکت تقدیر کرد.
تقدیر امیر دریادار سیاری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان + تصویر

به گزارش می متالز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در نشستی با مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت روز کارگر و روز خلیج فارس با اشاره به تعیین جایگاه هر کشور در نظام بین‌الملل از طریق میزان قدرت آن در سطح منطقه اظهار داشت: کشور صاحب نام یقینا دارای قدرت بالایی در سطح منطقه است.

وی کشور با قدرت ملی پایین را به دور از جایگاه در نظام بین‌الملل برشمرد و بیان کرد: جایگاه امروزه جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌الملل به دلیل قدرت ملی و اقتدار نظامی است که ذره‌ای از آن را در پیش از پیروزی انقلاب شاهد نبودیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قدرت ملی کشور برخوردار از مولفه‌هایی همچون قدرت نظامی، فرهنگی، اجتماعی، سایبری و اقتصادی بوده که از جمله مؤلفه‌های مهم در این زمینه نیز قدرت اقتصادی است.

وی عنوان کرد: هر میزان قدرت اقتصادی در زمینه علمی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از وابستگی کمتری به خارج از کشور داشته باشد از جایگاه و ارزش بسیاری در نظام بین‌الملل برخوردار است.

امیر دریاردار سیاری با اشاره به افزایش تولید و قدرت اقتصادی توسط کارکنان شرکت‌های بزرگ صنعتی همچون شرکت فولاد اکسین، اظهار داشت: این پیشرفت با تلاش و همت بسیار به دست آورده و اثر آن افزایش قدرت ملی کشور و مایه سرافزاری برای میهن اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتحاد و همدلی مردم در مقابله با سیلاب اظهار داشت: در سیل اخیر ملت ایران به ویژه مردم خوزستان نشان دادند که ایثارگر هستند. همدلی، هماهنگی و اتحاد رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران است.

وی با اشاره به خروج از وضعیت بحران با اتحاد و همدلی میان اقشار مختلف گفت: در این میدان نیز ملت ایران بار دیگر به عنوان افتخارآفرینان  نقش بزرگی را ایفا کرد.

امیر دریاردار سیاری ضمن اشاره به تعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با نیروهای مسلح در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان از این عمل آنها نیز تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خلیج فارس اشاره و تأکید کرد: در حالی که در مقطعی برخی یاوه‌گویان به دنبال تغییر این نام بودند اما دهم اردیبهشت‌ماه به عنوان این روز نامگذاری شده است.

وی با اشاره به نامگذاری بسیاری از مجتمع‌های بزرگ با نام خلیج فارس گفت: حمایت‌های گسترده‌ای برای تغییر نام خلیج همیشه فارس انجام شد اما بار دیگر در این زمینه نیز ناکام ماندند.

در پایان از تعدادی از کارگران نمونه شرکت فولاد اکسین خوزستان توسط دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

عناوین برگزیده