تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۲
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۴۰۳۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برپایی نمایشگاه های سه گانه پربازدید در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران

می متالز - با پایان ماه مبارک رمضان شرکت سهامی نمایشگاه­های بین المللی ج.ا.ایران میزبان سه رویداد نمایشگاهی پربازدید سال است.
برپایی نمایشگاه های سه گانه پربازدید در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران

به گزارش می متالز، از روز یکشنبه 19 خردادماه این شرکت میزبان شرکت کنندگانی از هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی و هشتمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری INOTEX2019 خواهد بود.
براساس این گزارش، افتتاحیه نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته در ساعت 9 صبح خواهد بود و اسلامی وزیر راه و شهرسازی، رسولی مدیرعامل راه آهن ایران و ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت از سخنرانان آن خواهند بود. این نمایشگاه در سالن های 8 و 9 برپا است.
براساس این گزارش مراسم نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی در ساعت یازده برگزار می شود و دکتر حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه­های بین المللی ایران،نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، کیت ویلینگز مدیرکل بخش بازرگانی سفارت انگلیس و پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو در آن سخنرانی خواهند کرد. مراسم برش روبان این نمایشگاه نیز در ابتدای سالن 6 انجام می شود.
نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری INOTEX2019 نیز در ساعت 13:30 آغاز می شود و ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و قنبرپور دبیر نمایشگاه فناوری و نوآوری در آن سخنرانی خواهند کرد.
این نمایشگاه ها از روز 19 تا 22 خرداد ماه از ساعت 10 صبح تا 18 برقرار خواهند بود.

عناوین برگزیده