تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۴۰۸۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جزئیات واگذاری تنها مؤسسه علمی وزارت رفاه به بخش خصوصی اعلام شد

می متالز - سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، از اتمام فرآیند تدوین شیوه‌نامه واگذاری این مراکز به بخش خصوصی واجدشرایط و ارسال این شیوه‌نامه جهت اجرا، خبر داد.
جزئیات واگذاری تنها مؤسسه علمی وزارت رفاه به بخش خصوصی اعلام شد

به گزارش می متالز، مجید رضازاده گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا با رعایت محدودیت زمانی شدیدی که برای تدوین این شیوه‌نامه وجود داشت، بتوانیم شیوه‌نامه جامع و مناسبی تدوین کنیم.

وی افزود: شیوه‌نامه واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجدشرایط، در یک فرآیند اصولی و در مشورت با کارشناسان، صاحب نظران و مسؤولان مربوطه تدوین شد و جهت اجرایی کردن در اختیار این مراکز و ادارات کل بهزیستی قرار گرفت.

رضازاده، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شخصیت حقوقی واجد شرایط برای هر مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به زودی درقالب یک فرآیند مشخص و استاندارد انتخاب و به تبع آن امکان پذیرش دانشجو برای این مراکز در نیمسال اول سال تحصیلی 98-99 فراهم خواهد شد.

به گفته وی، انتشار فراخوان واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجدشرایط، از روز گذشته 21 خردادماه 98 آغاز شد و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط در استان‌های مختلف می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی و اداره کل بهزیستی در استان متبوع مراجعه و با شماره تلفن 88551377 021 تماس بگیرند.

رضازاده بر ضرورت رعایت دستورالعمل دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه جایگزینی مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: شیوه‌نامه واگذاری مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی به بخش خصوصی واجدشرایط، ذیل دستورالعمل مذکور تهیه و تدوین شده است.

بر اساس این گزارش، براساس مصوبه بهمن ماه سال 96 شورای عالی اداری، مراکز آموزش علمی کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرای باید منحل و یا به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شوند که مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی وزارت رفاه نیز مشمول این مصوبه شده است.

عناوین برگزیده