تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۴۳۳۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معادن، پیشران توسعه اقتصاد کشور

می متالز - ذخایر معدنی ایران و منابع سرشار انرژی، ظرفیت زیادی برای توسعه اقتصادی و قرار گرفتن در ردیف کشورهای صنعتی جهان برای ما فراهم کرده که می‌توانیم با تربیت نیروهای کارآمد، استفاده از فناوری‌های نوین، ایمن‌سازی و مدیریت درست و بهره‌برداری اصولی، به رشد و توسعه این بخش از اقتصاد کشور بیندیشیم.
معادن، پیشران توسعه اقتصاد کشور

به گزارش می متالز، وجود بسیاری از معادن در نقاط کم‌برخوردار کشور، قابلیت انکارناپذیری برای توسعه همه‌جانبه اقتصادی، اجتماعی و انسانی این‌گونه مناطق است که می‌توان با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی و حمایت‌های مستمر دولت از این ظرفیت بالقوه به بهترین نحو بهره‌ برد تا رونق کسب و کار در این‌گونه مناطق به ارمغان آید.
از سوی دیگر اتکا به تولید داخلی، مزایایی مانند ایجاد اشتغال در مناطق محروم، ساخت تاسیسات زیر بنایی از قبیل جاده، خطوط راه‌آهن، برق‌رسانی، آبرسانی، امور بهداشتی و آموزشی و... دارد که کل جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند. ضمن تبریک این روز به تمام فعالان بخش معدن و صنایع معدنی، آرزو می‌کنیم دست‌اندرکاران و تصمیم‌گیرندگان اقتصاد و توسعه کشور با نگاهی عمیق‌تر به جایگاه معادن و صنایع معدنی، آینده‌ای روشن و امیدبخش برای این بخش از اقتصاد کشور به ارمغان آورند.

محمود نوریان / مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

عناوین برگزیده