تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۲
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۴۵۳۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موفق در دیدار با تشکل های صنعتی و معدنی اصفهان مطرح کرد:

توسعه متوازن صنعتی و معدنی اصفهان باید تداوم داشته باشد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در دیدار با رییس خانه صنعت و معدن ایران و هیات مدیره خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت رونق بیش از پیش بخش تولید استان اصفهان و سایر استان ها را مدنظر خود قرار داده است و ضروری است در این مسیر توسعه متوازن صنعتی و معدنی اصفهان تداوم داشته باشد.
توسعه متوازن صنعتی و معدنی اصفهان باید تداوم داشته باشد

به گزارش می متالز، ایرج موفق افزود: بدون شک در این مسیر نیاز به حمایت و مشاوره همه ارکان بخش خصوصی داریم؛ چرا که با وفاق و همدلی می توانیم از حداکثر توان و ظرفیت های موجود برای پیشرفت و توسعه این استان بهرمند شویم.

وی گفت: عقیده دارم با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان می توانیم در زمینه رفع مسائل و مشکلات کار و تولید استان در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، تجاری و همچنین صنفی گام های موثری برداریم.

موفق ادامه داد: اصفهان صنعتگران و کارآفرینان بزرگ و زحمت کش بسیاری دارد و در این بخش از استان های پیشرو در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود برخی چالش ها و کمبودها با کمک و یاری کارشناسان تخصصی ارکان بخش خصوصی می توانیم بر مشکلات فائق بیاییم و با پیشنهادات، نقطه نظرات و کمک جامعه تولید کنندگان صنف و صنعت و معدن پیشرفت های بزرگتری را رقم بزنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: فرایند اخذ مجوز ها در سازمان باید به حداقل زمان برسد و من معتقدم با شناسایی پتانسیل ها و توانمندی های شهرستانهای استان و همچنین با فعال سازی مزیت های صنعتی و معدنی هر شهرستان، توسعه اصفهان را با توازن بیشتری گسترش دهیم.

موفق ادامه داد: یکی از راهکارهای توسعه صنعتی و معدنی استان ایجاد کارخانجات فراوری در جوار معادن موجود می باشد که در این خصوص و با کمک خانه صنعت و معدن استان می توانیم برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

رییس سازمان در پایان خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم فضا را برای تولید کنندگان فراهم کنیم تا هر روز شاهد توسعه خطوط تولید در هر یک از کارخانجات موجود باشیم

 

خانه صنعت، معدن و تجارت بازوی کارشناسی سازمان صمت استان

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این دیدار گفت خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تمام قوا آماده خدمت به جامعه کار و تولید است.

سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با رئیس سازمان صمت اصفهان، گفت: تنها درخواست هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، بهبود وضعیت اقتصادی و کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه کار و تولید است و در این راه انتظار حمایت و پشتیبانی شما را داریم.

وی افزود: در حال حاضر کارشناسان و مشاوران زبده ای در سازمان صمت استان مشغول به فعالیت هستند که این امر شما را در پیشبرد اهداف محوله یاری خواهد کرد و بدانید که هیات مدیره خانه نیز از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان ایران و اصفهان گفت: ما در خانه طرح های پیشنهادی در خصوص بهبود و تسهیل شرایط کار و تولید داریم که آماده ارائه آنها در جلسات کارشناسی هستیم.

وی با اشاره به نقش خانه به عنوان بازوی کارشناسی سازمان در برگزاری و اجرای جلسات کارگروه رونق، ستاد تسهیل و... بیان داشت: با تفویض اختیارات قریب الوقوع از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خانه، در آیین گرامیداشت روز صنعت ومعدن که در۳ مرداد برگزار میشود؛ امیدواریم بتوانیم در آینده گام های محکم تری در رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی برداریم.

عناوین برگزیده