تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۴۶۰۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کلنگ‌زنی سیمان بیارجمند ۱۵ ساله شد

می متالز - امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه کلنگ پروژه سیمان بیارجمند حدود ۱۵ سال پیش بر زمین خورده است، گفت: مسؤولان نسبت به احداث این پروژه امروز و فردا می‌کنند.
کلنگ‌زنی سیمان بیارجمند ۱۵ ساله شد

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام‌ محمد احمدی  اظهار کرد: مشکل اصلی منطقه بیارجمند همچون کل کشور بیکاری است و جوانان ما از بیکاری رنج می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه بی‌توجهی به پروژه کارخانه سیمان بیارجمند مشکل دیگر منطقه است، تصریح کرد: حدود ۱۵ سال می‌شود که کلنگ این طرح بر زمین خورده و پیگیری‌ها از ناحیه ما و شورای اسلامی به جایی نرسیده است؛ البته مسؤولان استان سمنان نسبت به این موضوع دغدغه دارند.

امام جمعه بیارجمند با اشاره به اینکه نمی‌دانیم چه مشکلی وجود دارد که این پروژه انجام نمی‌شود، اضافه کرد: اگر این پروژه احداث شود، برای ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

احمدی با بیان اینکه مسؤولان باید در این‌باره به مردم جواب دهند، تصریح کرد: در حالی که موانع کار باید برداشته شود، مسؤولان فقط امروز و فردا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مشکل کمبود پزشک، دارو و درمان نیز در بیارجمند وجود دارد، اضافه کرد: پزشک در بیارجمند فعالیت دارد؛ ولی کافی نیست و باید بهتر از این عمل شود.

امام جمعه بیارجمند با اشاره به اینکه گرانی‌ها را هم باید به فهرست مشکلات مردم منطقه اضافه کنیم، اظهار کرد: امیدواریم با امید دادن به مردم و افزایش آستانه تحمل آنها، این مشکلات با تدبیر مسؤولان و صبر و استقامت مردم رفع شود.

عناوین برگزیده