تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۴۸۰۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان ممتازان واحد نمونه صنعتی استان شد

می متالز - شرکت سیمان ممتازان به عنوان تنها واحد سیمانی استان کرمان در بین واحدهای برتر صنعتی استان موفق به دریافت تندیس واحد نمونه شد.
سیمان ممتازان واحد نمونه صنعتی استان شد

به گزارش می متالز، در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن استان کرمان، واحدهای نمونه صنعتی و معدنی برتر استان معرفی شدند که معاون وزیر صنعت و معدن با اهدا تندیس از شرکت سیمان ممتازان به عنوان واحد نمونه تجلیل کرد.

وی در این همایش، به رشد ۴۱ درصدی میزان تسهیلات پرداختی به تولید در دو ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: این میزان تسهیلات پاسخگوی نیاز تولیدی کشور نخواهد بود. فرشاد مقیمی، بیان کرد: در ابتدای امسال برآورد تسهیلات ریالی و ارزی مورد نیاز را به بانک مرکزی اعلام کرده‌ایم اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که در حال پیگیری آنها هستیم.

معاون وزیر صنعت و معدن به برخی گلایه های فعالان اقتصادی از سیاست های ارزی در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: بخشی از این مشکلات در سال ۹۸ برطرف شد اگر چه شرایط تحریم ها وضعیت متفاوتی را ایجاد کرد.

همچنین رئیس اتاق کرمان نیز در این همایش، از همه فعالان اقتصادی که در این شرایط سخت با وجود همه دغدغه ها همچنان در صحنه مانده‌اند، قدردانی و تصریح کرد: عده‌ای از فعالان اقتصادی حتی با فروش تمام دارایی‌های خود سعی بر حفظ تولید و اشتغال دارند که این انگیزه آنها بسیار ارزشمند است.

 

مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان نیز در این همایش با بیان اینکه واحدهای تولیدی در شرایط بسیار سختی هستند، گفت: موضوع تحریم‌ها شرایط صادرات و واردات را با مشکل مواجه کرده که باید حل شود و اگر این روند ادامه یابد شاهد کاهش اشتغال و سرمایه گذاری خواهیم بود.

محمد ربانی افزود: بیشتر بخش‌نامه‌هایی که توسط دولت صادر می‌شود تکراری است و باید در این خصوص تجدید نظر شود، به عنوان مثال سال گذشته بخشنامه‌ای در زمینه صادرات صادر شد و پس از اینکه متوجه شدند که به نفع صادرات نیست بخشنامه‌ دیگری برای لغو آن صادر شد.

عناوین برگزیده