تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۴۹۱۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی کارآفرین

می متالز - مدیرعامل بیمه کارآفرین از واریز سود مشارکت در منافع بیمه‌های عمر این شرکت خبرداد.
بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی کارآفرین

به گزارش می متالز، محمد حیدری با بیان اینکه سود مشارکت در منافع بیمه‌گذاران عمر بیش از «۸۳۰ میلیارد ریال» محقق شده است، افزود: این مبلغ تا عید غدیر به حساب اندوخته بیمه‌گذاران عمر واریز خواهد شد. حیدری یادآورشد: اصلی‌ترین سیاست بیمه کارآفرین، فروش با کیفیت بیمه‌ها به‌ویژه بیمه‌های عمر است و برای تحقق آن کیفی‌سازی و تقویت شبکه فروش و ارائه محصولات متنوع همسو با نیازهای بیمه‌گذاران از اولویت اصلی برنامه‌های شرکت است.

وی درخصوص میزان فروش بیمه‌های عمر خاطرنشان کرد: سهم رشته عمر و سرمایه‌گذاری در سبد محصولات بیمه کارآفرین در سال قبل بالغ‌بر ۵۳ درصد بوده که درنظر داریم این سهم را در سال ۹۸ افزایش دهیم. مدیرعامل بیمه کارآفرین در خاتمه افزود: ذخایر ریاضی شرکت در حال حاضر بالغ‌بر ۲۶ هزار میلیارد ریال است که سهم بیمه مرکزی از این ذخایر حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال است.

همچنین علیرضا حجتی، عضو هیات‌مدیره و معاون مدیرعامل بیمه کارآفرین در این باره گفت: سود مشارکت ۲۰ درصدی بیمه‌گذاران عمر نتیجه تلاش، همدلی و انسجام سازمانی بیمه کارآفرین در سال ۱۳۹۷ است. حجتی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید این همدلی و همکاری باعث رشد و شکوفایی هرچه بیشتر فروش با کیفیت بیمه‌های عمر شود. او ادامه داد: مطابق صورت‌های مالی بیمه کارآفرین بیش از ۸۰ درصد ذخایر ریاضی بیمه‌های عمر (سهم نگهداری) شرکت معادل ۱۲ هزار میلیارد ریال نزد بانک‌های معتبر سپرده‌گذاری شده است.

عناوین برگزیده