تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۳
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۴۹۳۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مودودی خبر داد:

ثبت نام 136 شرکت در جشنواره ملی برند برتر

می متالز - سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس کمیسیون ملی نشان تجاری (برند)، در خصوص برگزاری سومین جشنواره ملی برند گفت: تا کنون و در فاز اول ثبت نام، 136 شرکت به طور کامل اطلاعات اولیه خود را وارد سامانه میز خدمات الکترونیک کرده‌اند.
ثبت نام 136 شرکت در جشنواره ملی برند برتر

به گزارش می متالز، محمدرضا مودودی، اظهار داشت: با توجه به فعال شدن میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت‌ها می‌توانند با درج اطلاعات و ورود به میز خدمت از تمام امکانات این سامانه از جمله ثبت نام در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه ملی و برند برتر بهره‌مند شوند.

وی افزود: در نخستین فاز از فرآیند انتخاب برند برتر، 136 شرکت از 19 حوزه فعالیت در گروه‌های کالا و خدمات مختلف اطلاعات اولیه خود را وارد سامانه کرده‌اند که این حوزه‌ها شامل صنعت ساختمان، صنایع غذایی، برق و الکترونیک، پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی، صنایع شیمیایی، نساجی، پوشاک، چرم و صنایع وابسته، خدمات فنی و مهندسی، کشاورزی، خودرو و قطعات یدکی، فلزات و صنایع وابسته، لوازم خانگی و اداری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، فناوری اطلاعات، بازرگانی عمومی، گردشگری، بسته‌بندی، نمایشگاهی و صنایع چوب است.

رئیس کمیسیون ملی نشان تجاری (برند) بیان داشت: بیشترین سهم از شرکت‌های ثبت نام کننده در مرحله اول مربوط به صنعت ساختمان و صنایع غذایی بوده و کمترین سهم را حوزه گردشگری، نمایشگاهی و صنایع چوب دارند.

مودودی گفت: در فاز دوم، شاخص‌های دریافتی از سوی شرکت‌ها مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار خواهند گرفت و بر اساس شاخص‌های هر بخش رتبه‌بندی شرکت‌ها انجام می‌شود. اما در فاز نهایی، شرکت‌ها مورد ارزیابی مصرف‌کننده نهایی قرار می‌گیرند که این امر توسط نظرسنجی عمومی انجام‌ می‌پذیرد و اطلاعات آنها مطابق با شاخص‌های بین‌المللی ارزیابی برند، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و پس از مشخص شدن، معرفی می‌شوند.

گفتنی است، جایزه ملی برند در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

عناوین برگزیده