تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۵
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۵۱۳۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

واریز بیش از هزار میلیارد تومان از یزد به خزانه کشور

می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه 400 میلیارد تومان باید از معادن یزد وصول شود، گفت: از سال 92 تا 98 بیش از هزار میلیارد تومان از بابت حقوق دولتی از یزد به خزانه کشور واریز شده است.
واریز بیش از هزار میلیارد تومان از یزد به خزانه کشور

به گزارش می متالز، محمد رضا علمدار یزدی صبح امروز در جلسه شورای معادن استان یزد با اشاره به گزارشی از وصول دولتی و دریافت یک درصد از مطالبات فروش معادن، گفت: استان یزد در سال 92، 188 میلیارد تومان در خصوص حقوق دولتی را به خزانه کشور واریز کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه استان یزد در سال 97، 348 میلیارد تومان پول به خزانه کشور از بابت حقوق دولتی واریز کرده است خاطرنشان کرد: تا پایان مرداد ماه 112 میلیارد تومان استان یزد از بابت حقوق دولت، پول به خزانه کشور وارد کرده است که از سال 92 تا 98 به صورت کلی بیش از هزار میلیارد تومان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 400 میلیارد تومان باید از معادن یزد وصول شود اضافه کرد: جلسات متعدد قبل، کارشناسی و کمیته‌های مختلف و نامه‌های مختلف از دستگاه‌های مرتبط با معادن در خصوص یک درصد معادن به دبیرخانه و معاونت عمرانی ارسال شد.

علمدار یزدی با بیان اینکه نسبت به مصوبات جلسات شورای معادن حساسیت داریم خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته مصوباتی در خصوص معادن به تصویب رسید که تلاشمان به تحقق رسیدن این مصوبات بود.

عناوین برگزیده