تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۵۱۷۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

درآمد سه شرکت بورسی و فرابورسی افزایشی بود

می متالز - شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس، پخش البرز و لوله و ماشین سازی ایران با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کردند طی دوره ۵ ماهه منتهی به تاریخ یاد شده، درآمد افزایشی داشتند.
درآمد سه شرکت بورسی و فرابورسی افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۵۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

"حفارس" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۳۵ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

 

درآمد ۵ ماهه "پخش" ۶۳ درصد افزایش یافت

شرکت پخش البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲ هزار و ۲۱۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

"پخش" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۹ هزار و ۱۷۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۶۳ درصدی دارد.

 

مروری بر عملکرد مرداد ماه "فلوله"

شرکت لوله و ماشین سازی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۲ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

"فلوله" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۹۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده