تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۳
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۵۱۷۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر درآمد سه شرکت سیمانی

می متالز - شرکت‌های سیمان هرمزگان و صنایع سیمان دشتستان با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ امرداد ماه اعلام کردند طی دوره ۹ و ۱۱ ماهه منتهی به تاریخ یاد شده، درآمد افزایشی داشتند. همچنین مروری بر درآمد یک ماهه شرکت سیمان داراب حکایت از کاهش درآمد ابن شرکت نسبت به دوره مشابه در سال گذشته دارد.
نگاهی بر درآمد سه شرکت سیمانی

به گزارش می متالز، شرکت سیمان هرمزگان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۶ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال درآمد داشته است.

"سهرمز" براساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد تجمعی "سدشت" ۳۱ درصد افزایش یافت

شرکت صنایع سیمان دشتستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۸۰ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال درآمد داشته است.

"ساراب" براساس عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۲ درصدی دارد.

کاهش ۲ درصدی در درآمد "ساراب"

شرکت سیمان داراب در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۹۴ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال درآمد داشته است.

"ساراب" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۴۴۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، کاهش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده