تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۱
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۵۲۱۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی مرداد ماه؛

"وبوعلی" خریدار و فروشنده بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود معادل ۴۶ میلیون و ۳۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وبوعلی" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۵۲۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۴ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به ۲ هزار و ۵۲۶ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی نیز با افزایش ۴۶۶ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبوعلی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۳۳ میلیارد و ۹۶۴ میلیون ریال به مبلغ ۱۸۰ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۶۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده