تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۵۴۹۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی اعلام کرد:

بهبود وضعیت واحدهای آسیب‌دیده صنعتی آذربایجان‌شرقی در دستور کار است

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: بهبود وضعیت و فعالسازی واحدهای آسیب‌دیده صنعتی در سطح استان از سوی این سازمان در دستور کار ویژه قرار دارد.
بهبود وضعیت واحدهای آسیب‌دیده صنعتی آذربایجان‌شرقی در دستور کار است

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه کارگر تبریز افزود: حفظ وضع موجود و رفع مشکلات واحدهای صنعتی از جمله برنامه های اساسی سازمان صمت استان در حوزه صنعت است.

وی اظهار داشت: هدایت و موفقیت اهداف از پیش تعیین شده در حوزه صنعت بستگی زیادی به پیشنهادات و نقطه نظرات ارائه شده از سوی انجمن های تخصصی صنعتی و سازمان های مردم نهاد از جمله خانه کارگر دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه خانه کارگر به عنوان دیده بان صنعت عمل کند، گفت: این سازمان برای اجرایی شدن خواسته ها و انتظارات جامعه کارگری اقدام های لازم را انجام می دهد و از هیچ خدمتی فروگذاری نمی کند.

امین زاده، با اشاره به اینکه خدمت به جامعه کارگری افتخار بزرگی است، ادامه داد: در این راستا از همه توان و ظرفیت های سازمان صمت برای رفاه بیشتر این قشر زحمتکش استفاده می کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز در این جلسه گفت: هم اکنون بیش از ۱۶۵ هزار نفر در این خانه عضویت دارند و این نهاد برای رفع مشکلات کارگران با ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی همکاری می کند.

کریم صادق زاده، با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی خانه کارگر و ایجاد تعاونی های مصرف و مسکن برای ایجاد رفاه بیشتر برای کارگران افزود: اقدامات حمایتی از سوی مسئولان باعث افزایش ضریب امنیت شغلی در بین قشر کارگری و در نهایت ارتقای سطح کیفی شاخصهای اجتماعی جامعه می شود.

آذربایجان شرقی با داشتن نزدیک به چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی از جمله استان های صنعتی کشور محسوب می شود که ۸۰ درصد سرمایه گذاری های آن توسط بخش خصوصی در قالب های کارگاه های کوچک و متوسط انجام شده است.

عناوین برگزیده