تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۵۵۰۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل فولاد خراسان برگزار شد

می متالز - مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید فولاد خراسان در سالن اجتماعات این مجتمع برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل فولاد خراسان برگزار شد

به گزارش می متالز، مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید فولاد خراسان در سالن اجتماعات مجتمع برگزار شد.  در این مراسم سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان عشایر، اعضا هیات مدیره مجتمع، مقامات شهرستان نیشابور و جمعی از مدیران شرکت‌های پیمانکاری و کارکنان حضور داشتنند.

احمدی، مدیرعامل پیشین فولاد با بیان اینکه افتخار خدمت 8 ساله در فولاد خراسان را در کارنامه کاری خود دارم، گفت: در دوران خدمت خود به این نکته دست یافتم که بزرگ شدن مجموعه کار سختی نیست، بزرگ ماندن بسیار سخت است. طی سال‌های گذشته بسیاری از بنگاه‌های صنعتی دچار مشکل شده بودند اما فولاد خراسان راه خود را رفت و در این شرایط سخت و پیچیده اقتصادی افراد خلاق می‌توانند راه پیش رو را هموار نمایند.

وی افزود: از سهامداران، بویژه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان سهامدار عمده تشکر و قدردانی می‌کنم که سرمایه‌های اندک روستاییان و عشایر را گردآوری کرده و به سمت فولاد خراسان سوق دادند که این سرمایه‌ها خود موجب برکت این مجموعه شده است. در پایان برای دکترغفوری، مدیرعامل جدید مجموعه آرزوی توفیق دارم، به ویژه به جهت مسئولیت سنگینی که به عهده وی قرار گرفته است.

 

مهندس احمدی دلسوزانه برای منافع ملی و سازمانی خود تلاش کرد

علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر گفت: ابراز خرسندی می‌کنم از اینکه در جمع کارکنان فولاد حضور دارم و ضمن خسته نباشید به دوست و همکار عزیزمان از زحمات و تلاش‌های مهندس احمدی تقدیر و تشکر می‌کنم. وی جزو معدود مدیرانی است که دلسوزانه برای منافع ملی و سازمانی خود تلاش نموده و آن را برمنافع شخصی خود ترجیح داده است. این مهم نشان از سلامت حرفه‌ای وی در دوران فعالیت در طی سی سال خدمت بوده است.

وی افزود: انتخاب مدیرعامل جدید نیز معیارهای خاص خود را داشت  تا بتواند راه و مسیر بالندگی فولاد را ادامه دهد و آقای غفوری با توان و تجربه در انجام پروژهای متعدد می‌تواند در این مسیر حرکت نماید و آینده و بهره‌وری بهتری را رقم بزند.

 

شفافیت را سرلوحه کاری خود قرار خواهیم داد

غفوری، مدیرعامل جدید فولاد خراسان گفت: افتخاری نسیب شد تا در جوار امام رضا (ع) و در در خدمت فولاد خراسان باشم. امروز به فرمایش مقام معظم رهبری وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم و من به نمایندگی از جوانان وطن در فولاد خراسان امیدوارم گامی در این خصوص بردارم و مجموعه فولاد بتواند موفقیت‌های بیشتری کسب نماید.

وی گفت: شفافیت را سرلوحه کاری خود قرار خواهیم داد و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان را در قبول این مسئولت خواستاریم تا بتوانیم چرخه فعالیت تولید فولاد را کامل نماییم و توسعه فولاد را در شرق کشور با تکیه بر توان علمی و جوانان پیش ببریم.

بابت اعتمادی که سهامداران این مجموعه به این جانب داشته‌اند و تشکر می‌کنم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات مهندس احمدی که نایل به بازنشستگی شدند، قدردانی گردید.

عناوین برگزیده