تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۵۵۱۳۶
سرویس خبر : محیط زیست

نگرانی های تولیدکنندگان فولاد در چین با نزدیک شدن به فصل سرما

می متالز - جدیدترین گزارش متال بولتن نشان می دهد، مقامات چینی با نزدیک شدن به آغاز شروع فصل سرما در این کشور در حال اتخاذ تدابیری در خصوص صنعت فولاد این کشور هستند که در چند ماه گذشته با فراز و نشیب های مختلفی روبرو بوده است.
نگرانی های تولیدکنندگان فولاد در چین با نزدیک شدن به فصل سرما

به گزارش می متالز، در پی افزایش استفاده از تجهیزات گرم کننده در فصل سرما در چین که بزرگترین تولیدکننده فولاد در جهان به شمار می آید، فصل زمستان برای خریداران و تولیدکنندگان سنگ آهن به سبب ملاحظات زیست محیطی ناشی از مواد آلاینده صنایع مختلف با مشکلات فراوانی همراه است.

زیرا فرآوری سنگ آهن وتبدیل آن به فولاد، با آلایندگی همراه است و به سبب سنگین شدن هوا و بروز پدیده وارونگی هوا، در فصل سرما مشکلات زیست محیطی فراوانی را ایجاد می کند.
این گزارش نشان می دهد از ماه اکتبر با مارس هر سال به سبب سنگین تر شدن هوا به سبب سرما، فعالیت شرکت های تولیدکننده فولاد در چین که در چند ماه گذشته با مشکلات زیادی به سبب کاهش تقاضای خرید این ماده معدنی روبرو بوده اند، تقریبا به حال تعلیق در می آید.

براساس طرح زیست محیطی پنج ساله 2016 - 2020، چین موکلف به اتخاذ تدابیر لازم جهت مبارزه با آلودگی هوا شده است و در این بین تولیدکنندگان فولاد بیشترین خسارت را متحمل خواهند شد.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده