تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۵۵۹۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش تراز منفی بانک صادرات در نیمه نخست سال جاری

می متالز - گزارش عملکرد مرداد ماه بانک صادرات ایران نشان می‌دهد تراز عملیاتی این بانک در مرداد ماه و ۵ ماه اول سال در مسیر رو به پیشرفت قرار گرفته و به‌تدریج از شدت عملکرد منفی بانک کاسته شده و نوید مثبت شدن تراز عملیاتی در نیمه دوم سال را می‌دهد.
کاهش تراز منفی بانک صادرات در نیمه نخست سال جاری

به گزارش می متالز، گزارش عملکرد مرداد ماه بانک صادرات ایران نشان می‌دهد تراز عملیاتی این بانک در مرداد ماه و ۵ ماه اول سال در مسیر رو به پیشرفت قرار گرفته و به‌تدریج از شدت عملکرد منفی بانک کاسته شده و نوید مثبت شدن تراز عملیاتی در نیمه دوم سال را می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران تراز عملیاتی این بانک در ٥ ماه سال‌جاری منفی ٩٩٧ میلیارد تومان بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل بانک صادرات با زیان عملیاتی بسیار سنگینی همراه بوده است.

این بانک در ٥ ماه سال ٩٧ با تراز عملیاتی منفی ١٧٤٣ میلیاردتومانی مواجه بوده و این امر در قیاس با سال‌جاری نشان می‌دهد تراز عملیاتی بهبود خوبی یافته و می‌توان به مثبت شدن این تراز در سال جاری امیدوار بود.

بنابراین گزارش بانک صادرات در نیمه دوم سال با افزایش سود سرمایه‌گذاری‌ها و درآمدهای غیرمشاع از یکسو و کاهش شدید تراز منفی عملیاتی خود از سوی دیگر، می‌تواند گزارش‌های امیدوارکننده‌ای را ارائه دهد که در رشد قیمت سهام بانک نیز تاثیرگذار خواهد بود.

عناوین برگزیده