تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۵۷۳۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت استان ایلام اعلام کرد:

آغاز تامین منابع مالی بنگاه های اقتصادی از محل طرح رونق تولید در استان ایلام

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از ابلاغ دستورالعمل تامین تسهیلات ریالی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی از محل طرح رونق تولید خبر داد.
آغاز تامین منابع مالی بنگاه های اقتصادی از محل طرح رونق تولید در استان ایلام

به گزارش می متالز، یارالله نصیری گفت: به منظور تأمین تسهیلات لازم برای نگهداشت و افزایش تولید، اشتغالزایی در بنگاه های اقتصادی، نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی و صنوف تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد، دستورالعمل پرداخت تسهیلات به این واحدها در طی سال 1398 از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همه استان‌ها ابلاغ شد.

او تأکید کرد: اولویت پرداخت تسهیلات به آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی و تثبیت و یا افزایش تولید و اشتغال باشند.

رییس سازمان صمت استان ایلام با اشاره به فرایند دریافت تسهیلات از محل رونق تولید گفت: صاحبان بنگاه های اقتصادی در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت، خدمات، شرکت های فنی و مهندسی، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه اینترنتی بهین یاب، به نشانی behinyab.ir ثبت کنند.

نصیری خاطر نشان کرد: کمیته های بررسی کارشناسی درخواست های واصله از طریق سامانه بهین یاب تشکیل شده و متقاضیان بایستی پس از درج اطلاعات صحیح در سایت، در صورت تصویب منابع درخواستی آنها، مدارک و مستندات لازم را به بانک عامل تحویل دهند.

عناوین برگزیده