تاریخ: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۴۲
بازدید: ۳۲۷
کد خبر: ۵۸۳۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای انجام چند برنامه کاری؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان کرمان شد

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت دقایقی پیش برای انجام چند برنامه کاری وارد استان کرمان شد و در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال مسوولان این استان قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد استان کرمان شد

به گزارش می متالز، محمدعلی دهقان "معاون امور اقتصادی استانداری کرمان"، حبیب الله نیکزادی پناه "نماینده بم در مجلس شورای اسلامی"، روسای سازمان های صمت استان کرمان و جنوب کرمان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در کنار دیگر مسوولان این استان در فرودگاه از رضا رحمانی استقبال کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر با حضور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید از شش واحد صنعتی و تولیدی شامل شرکت‌های کرمان موتور، مدیران خودرو، آرمان الکتریک ارگ، آرمان موتور، قوای محرکه و خودروسازان بم بازدید به عمل می آورد تا ضمن بازدید از خطوط تولید و بررسی آخرین وضعیت این کارخانجات از نزدیک در جریان مهمترین مسایل و مشکلات پیش روی آنها قرار بگیرد.
نشست با فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان بم آخرین برنامه رضا رحمانی در این شهرستان خواهد بود و در آن نشست مهمترین موارد ارایه شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت از سوی فعالان این منطقه برای رسیدگی و پیگیری مورد جمع بندی قرار می‌گیرد و برای برخی موارد نیز در همان جلسه تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.
این سفر نیز همانند بیشتر سفرهای کاری رضا رحمانی که در روزهای آخر هفته و تعطیل انجام شده است، روز پنج شنبه انجام می‌شود.

عناوین برگزیده