تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۵۸۶۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی شهریور ماه؛

ارزش بازار "وصنعت" افزایشی بود

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، با افزایش یک هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وصنعت" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد: در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۷۱۶ میلیارد و ۴۳۲۱۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۶۹۱ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال به ۷ هزار و ۶۹۸ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت نیز با افزایش یک هزار و ۵۳۷ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال معادل ۱۴ هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"وصنعت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۲۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال به مبلغ ۷۹۴ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۷۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۳ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده