تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۵۸۸۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

شایعاتی در زیرزمین بازارپایه/ مسندی پشت قباله‌ شاداماد

می متالز - ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به عقبه انتخابات اوایل دهه ۸۰ با چاشنی بورس و البته انبار سومی که از جهیزیه دختر وزیر لو رفت.
شایعاتی در زیرزمین بازارپایه/ مسندی پشت قباله‌ شاداماد

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، اوایل دهه ۸۰، نقل محافل بود که سعید حجاریان خرج انتخابات را از بورس در می‌آورد و شائبه‌های آن روز‌ها با فشار‌هایی که از بهارستان می‌آید چه مقدار شباهت دارد.

سخنگوی راه‌پله‌ها امروز شنیده‌هایی را نقل کرد که تمام دستورالعمل‌ها را انگشت به دهان گذاشت و آنهم شایعه و زمزمه‌های لغو قانون جدید بازار پایه بود که گویا نوسان بازار باردیگر به ۱۰ درصد بازمیگردد.

اگر این شنیده‌ها صحت داشته باشد ضمن آنکه فروشندگان این روز‌ها بد رکبی خورده‌اند، سهام بازار پایه به‌ زودی و به‌شدت در صف خرید قفل خواهند شد.

البته متاسفانه شنیده‌ها و زمزمه‌ها زیر تابلوی بازار حکایت از دلایل مخالف شدید با قانون جدید بازار پایه و تعلل فرابورس داشته که ریشه آن به انتخابات بازمی‌گردد.

 

مسندی پشت قباله‌ای شاداماد

شنیده شده که فردی بنام «ح. ک»، داماد نماینده مجلس که دارای مدرک لیسانس شیمی بوده، به‌ زودی مدیرعامل بانک رفاه کارگران می‌شود.

وی به‌واسطه سفارش‌ها و نفوذ آقای نماینده مدتی به‌ عنوان معاون مالی و اداری یکی از هلدینگ های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری مشغول به فعالیت بوده و تلاش‌هایی نیز برای نشستن بر صندلی (هیات‌ مدیره موظف) نفت پاسارگاد کرده که این موضوع با مخالفت مدیرعامل برکنارشده این صندوق روبه‌رو می‌شود.

براساس شنیده‌ها، حالا قرار است وی بدون تخصص مالی و بانکی، طی روز‌های آتی بر صندلی مدیریتی در بانک رفاه از زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی تکیه بزند.

گفتنی است پدرزن که به‌شدت از دامادش برای منصوب شدن در این پست بانکی حمایت میکند، خودش دارای پروند باز قضایی است.

 

آقازاده چادر و کشف انبار سوم

قاضی مسعودی‌مقام در ابتدای سومین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده، در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، از کشف یک انبار جدید در کرج متعلق به این متهم خبر داد.

عناوین برگزیده