تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۲۸
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۵۸۸۳۴
وزیر صنعت، معدن و تجارت در اصفهان:

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت تولید ریل ملی در ذوب‌آهن اصفهان

می متالز - رضا رحمانی با بیان اینکه در سفرش به اصفهان برای حضور در نشستی پیرامون تولید ریل ملی در ذوب آهن شرکت خواهد کرد، گفت: خوشبختانه به تولید ریل در ذوب آهن رسیده ایم و باید با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی و سایر مسوولان از این ظرفیت استفاده شود.
لزوم استفاده بهینه از ظرفیت تولید ریل ملی در ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش می متالز، «رضا رحمانی» در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و در حاشیه بهره برداری از پایانه بار هوایی (کارگو ترمینال) فرودگاه شهید بهشتی گفت: این کارگو ترمینال از مصوبات کارگروه صادرات غیرنفتی است و ظرفیت خوبی برای توسعه صادرات کشور فراهم می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در سفرش به اصفهان برای حضور در نشستی پیرامون تولید ریل ملی در ذوب آهن شرکت خواهد کرد، گفت: خوشبختانه به تولید ریل در ذوب آهن رسیده ایم و باید با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی و سایر مسوولان از این ظرفیت استفاده شود.

وی به دیدار با صنعتگران استان اصفهان اشاره کرد و افزود: قرار است در این دیدار مشکلات تولید و صنعت و معدن بررسی شود.

رحمانی با بیان اینکه اصفهان می تواند نقش خوبی در صنعت کشور ایفا کند، گفت: اصفهان یکی از قطب های مهم صنعتی کشور است و امروز در شرایطی هستیم که مردم و مسوولان عزم جدی برای استفاده از ظرفیت های داخلی دارند.

وی افزود: در چهار ماه نخست سال جاری  ۲ میلیون و ۴۵۲ هزار تن کالا از اصفهان به خارج کشور صادر شده است. این بدین معناست که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۳۷ درصد و از لحاظ ارزش ۱۷۵ درصد رشد داشته است.

گفتنی است صبح امروز پروژه پایانه بار هوایی (کارگو ترمینال) در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع و با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط اتحادیه تولید و صادرکنندگان میوه استان اصفهان شامل سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر و انبار عمومی به بهره برداری رسید.

عناوین برگزیده