تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۵۹۸۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت بیش از ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کردستان در یک سال گذشته

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در یکصد ویازدهمین کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید از پرداخت تسهیلات ۹۷/۵ میلیارد تومان از طریق رونق تولید به واحدهای صنعتی کردستان در یکسال گذشته خبر داد.
پرداخت بیش از ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کردستان در یک سال گذشته

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی با بیان اینکه ۱٨۹ مورد در بخش صنعت از طریق کارگروه به بانک ها معرفی شده است گفت: مجموعه ارزش طرحهای معرفی شده ۲٨۲ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: خروجی بررسی بانک ها تا امروز ۹۷/۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی بوده و٨۵ مورد نیز به ارزش ۱۴٨ میلیارد تومان در بانک ها در دست بررسی است.

دره وزمی در ادامه بە پرداخت یارانه سود تسهیلات بانکی توسط دولت برای کمک به واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: تاکنون5/5 میلیارد تومان از ۱۰ میلیارد تومان مصوب یارانه سود تسهیلات در استان پرداخت شده است و 2/5میلیارد تومان دیگر از تسهیلات به ۱۷ مورد دیگر از طرحهای در دست بررسی بانک پرداخت می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: بانک ها اگر با ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات برای طرحهای مانده در بانک موافقت کنند مابقی مانده یارانه نیز بطور کامل پرداخت می گردد و ما می توانیم باز ۱۰ میلیارد تومان دیگر یارانه سود تسهیلات از دولت دریافت کنیم.

عناوین برگزیده