تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۶۱۳۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد:

اختصاص بیش از ۸۴ هزار تن سیمان به مناطق سیل زده

می متالز - رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص بیش از ۸۴هزار تن سیمان به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر شامل ۱۴ استان، به صورت بلاعوض و هدیه تا ابتدای شهریور ماه خبر داد.
اختصاص بیش از ۸۴ هزار تن سیمان به مناطق سیل زده

به گزارش می متالز، سید پرویز فتاح در این باره اظهار کرد: ۸۴ هزار تن سیمان به صورت کاملا رایگان و در دو مرحله به مناطق آسیب دیده در ۱۴ استان‌ گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، مرکزی، لرستان، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، فارس کردستان و قزوین توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیشترین سیمان، به استان لرستان اختصاص یافته است؛ افزود: با توجه به حجم آسیب‌ها و اعلام نیاز مناطق سیل زده بیش از ۲۲ هزار تن سیمان به استان لرستان اهدا شد و استان خوزستان نیز با ۱۹ هزار تن دومین مقصد ارسال سیمان از سوی بنیاد مستضعفان بوده است.

فتاح ادامه داد: کارخانه‌های سیمان مختلف در مناطقی مانند تهران، گلستان، نهاوند، ایلام و ... این نیاز را تامین کردند و در مرحله اول ۳۱ هزار و ۷۵۵ تن و در مرحله دوم نیز ۵۲ هزار و ۶۴۰ تن سیمان به استان‌های هدف ارسال شد.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد به همه تعهدات خود در زمینه مناطق سیل زده عمل می‌کنیم و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

عناوین برگزیده