تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۵
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۶۲۴۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

یک خبر از افزایش سرمایه «توریل، ثعمرا و کچاد»

می متالز - شرکت های توکا ریل، عمران و توسعه شاهد و معدنی و صنعتی چادرملو در اطلاعیه ای آخرین اخبار مربوط به افزایش سرمایه خود را منتشر کردند.
یک خبر از افزایش سرمایه «توریل، ثعمرا و کچاد»

به گزارش می متالز، شرکت توکا ریل اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۶۰درصدی اعلام کرد.

«توریل» در اطلاعیه ای اعلام کرده است که قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲هزار میلیارد ریال به مبلغ ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال معادل ۶۰درصد افزایش دهد. این افزایش سرمایه قرار است از محل سود انباشته تامین شده و به منظور اصلاح ساختار مالی به منظور حفظ و تقویت سرمایه درگردش عملیاتی شود.

از سوی دیگر هیات مدیره شرکت عمران و توسعه شاهد قصد دارد افزایش سرمایه ۵۳درصدی را به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد دهد.

«ثعمرا» در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ یک هزار و ۳۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۲هزار میلیارد ریال معادل ۵۳درصد افزایش دهد. این اقدام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می شود و هدف آن سرمایه گذاری در پروژه مجتمع تجاری آسمان ملارد که در تاریخ ۲۳مهر۱۳۹۸ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، بوده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعلام کرده است که افزایش سرمایه ۳۱درصدی را به ثبت رساند.

«کچاد» با توجه به مجوز افزایش سرمایه خود در تاریخ ۱۷بهمن۱۳۹۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۹اسفند۱۳۹۷ سرمایۀ شرکت را از مبلغ ۳۳هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به‌مبلغ ۴۴هزار میلیارد ریال افزایش داده است که از محل مطالبات و آورده نقدی تامین شده است. این افزایش سرمایه در تاریخ ۲۳مهر۱۳۹۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

عناوین برگزیده