تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۰:۴۳
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۶۳۳۱۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
شکوری:

نصب ماشین آلات در سرب و روی مهدی آباد از حدود 2 ماه آینده آغاز می شود

می متالز - رهبر گروه مبین گفت:‌ نصب ماشین آلات در معدن سرب و روی مهدی آباد از حدود 2 ماه آینده و آماده شدن بخش فلوتاسیون آغاز می شود.
نصب ماشین آلات در سرب و روی مهدی آباد از حدود 2 ماه آینده آغاز می شود

به گزارش می متالز، «بهرام شکوری»‌ امروز درخصوص آخرین وضعیت معدن سرب و روی مهدی آباد افزود: اکنون باطله برداری در معدن در حال انجام است و سنگ شکن نیز در معدن مستقر شده است.
وی بیان داشت: 80 درصد تجهیزات آسیاب ها نیز از گمرک ترخیص شده و وارد کشور شده است.
شکوری گفت: در خصوص قسمت فلوتاسیون نیز قرارداد با هندی ها منعقد شده و ساخت این مجموعه نیز آغاز شده است. وی ابراز امیدواری کرد که سال آینده بتوان نخستین واحد 20 هزار تنی سرب و روی مهدی آباد را راه اندازی کرد. رهبر گروه مبین خاطرنشان کرد: 20 درصد باقی مانده ماشین آلات نیز خریداری شده و در راه گمرک است.
وی در عین حال از کاهش بوروکراسی نسبت به گذشته در گمرک خبر داد که نویدبخش شرایط بهتری است. شکوری همچنین درخصوص نصب ماشین آلات گفت: احتمالا تا یکی دو ماه آینده نصب ماشین آلات آغاز خواهد شد، زیرا ابتدا باید بخش فلوتاسیون آماده شود.
رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بیان داشت: وقتی ساخت کارخانه به مراحل پایانی خود نزدیک شود، احتمالا از حدود دو ماه دیگر نصب ماشین آلات از سنگ شکن ها آغاز خواهد شد.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده