تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۶۳۳۲۸
سرویس خبر : متالورژی و مواد
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

زیان هر سهم "خریخت" کاهشی بود

می متالز - شرکت صنایع ریخته‎گری ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۵ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۸۳ درصدی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه به اسفند ۹۷، سود هر سهم را ۱۵۱ ریال اعلام کرده بود.
زیان هر سهم "خریخت" کاهشی بود

به گزارش می متالز، صنایع ریخته‎گری ایران  با سرمایه یک هزار و ۲۶۲ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت صنایع ریخته‎گری ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۳۱ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۲۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۸۳ درصدی در در شناسایی زیان داشته است.

شرکت صنایع ریخته‎گری ایران در سال مالی جاری افزایش سرمایه ۲۱۶ درصدی را به ثبت رسانده است و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در زیان هر سهم ۸۳ درصد کاهش داشته است. این شرکت افزایش ۷۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در سایر درآمدهای غیرعملیاتی را دلیل کاهش ۴۷ درصدی در زیان خالص اعلام کرده است.

"خریخت" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

عناوین برگزیده