تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۲۳
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۶۳۶۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "ثشاهد" تفاوت چندانی نداشت

می متالز - شرکت شاهد در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۳ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۷ ریال اعلام شده بود، کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم "ثشاهد" تفاوت چندانی نداشت

به گزارش می متالز، شرکت شاهد با سرمایه ۴ هزار و ۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت شاهد در دوره یاد شده، مبلغ ۹۲ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۱۵ درصدی برخوردار است.

شرکت شاهد افزایش ۶۵۵ درصدی در درآمد سود سهام را از جمله دلایل اصلی افزایش ۲۶ درصدی سود خالص اعلام کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۵۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"ثشاهد" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به خرداد ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۷۳ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت شاهد در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال به ۴ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت با کاهش ۶۶ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال معادل یک هزار و ۷۹۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"ثشاهد" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۱۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳۵۳ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۱ میلیارد و ۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت شاهد طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۴۶ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال خریداری کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده