تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۶۴۰۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
تلاش‌های مدیر عامل بومی به بار نشست

فولاد آلیاژی رکورد دار نیم سال اول شد

می متالز - مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از تولید ۲۵۷ هزار تن مذاب فولاد سازی طی شش ماه نخست سال ۹۸ و رشد ۱۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل در شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد.
فولاد آلیاژی رکورد دار نیم سال اول شد

به گزارش می متالز، علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از تولید ۲۵۷ هزار تن مذاب فولاد سازی طی شش ماه نخست سال ۹۸ و رشد ۱۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل در شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد و گفت: فروش ۲۲۵۶۱۸ تن محصول و افزایش رشد تناژی ۱۰ درصدی فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل نیز از جمله مواردی است که با همت و تلاش  کارکنان زحمتکش این شرکت رقم خورده است.

چایچی با اشاره به ثبت نیم سال درخشان برای شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ افزایش ۸۲ درصدی ارزش فروش محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران طی شش ماه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل را در همین راستا دانست و گفت: کاهش ۳۰ درصد از هزینه‌های مالی شرکت طی شش ماه نخست سال ۱۳۹۸ نسبت به دوره مشابه سال قبل و همچنین افزایش ۲۴۶ درصدی سود خالص نسبت به دوره مشابه سال قبل از جمله رکوردهای بی‌سابقه‌ای است که شرکت فولاد آلیاژی ایران آنرا رقم زده است.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از طراحی ۱۳ گرید جدید فولادی طی شش ماه نخست سال جاری در این شرکت خبر داد و گفت: تولید لوله‌های انتقال گاز ترش، لوله‌های فولاد زنگ نزن مارتنزیتی، تولید فولاد جهت ابزار برش،چاقو (۵۰۸۶۱l) و همچنین تولید سیم جوش برای جوشکاری زیر پودری، از جمله اقلامی هستند که در سال جاری در سبد تولیدات این شرکت افزوده شده است.

وی همچنین از تولید فولاد عملیات حرارتی پذی، فولاد میکرو آلیاژ بوردار، مفتول‌های پیش تنشی(PC wire) جهت بتن های پیش تنیده در این شرکت خبر داد.

مدیر عامل بومی شرکت فولاد آلیاژی ایران همچنین از ثبت رکورد ماهیانه در تولید مذاب اردیبهشت ۱۳۹۸ با دستیابی به عدد ۴۸۷۹۱ تن، کسب رکورد روزانه در نورد سنگین با دستیابی به تولید ۱۷۳۴ تن محصول در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، کسب رکورد روزانه در نورد سبک با دستیابی به تولید ۱۱۱۵ تن محصول در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸،  کسب رکورد ماهیانه در فروش و حمل محصولات در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با دستیابی به عدد ۴۸۴۸۲ تن و کسب رکورد روزانه در فروش و حمل محصولات در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با دستیابی به عدد ۳۶۵۱ تن در شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد.

چایچی رسیدن به این موفقیت را مرهون تلاش کارکنان زحمتکش این شرکت دانست و تاکید کرد: یقینا این موفقیت ریشه در تلاش و فعالیت تک‌تک کارکنان این شرکت دارد و از همین طریق از تمام کارکنان و تلاشگران تقدیر و تشکر میکنم.

خاطر نشان میگردد؛ شرکت فولاد  آلیاژی ایران در غرب شهرستان اشکذر واقع شده است و طی یکسال اخیر تحرک‌های قابل تقدیری در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در سطح شهرستان اشکذر داشته است.

عناوین برگزیده