تاریخ: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۶۴۰۸۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
برگزاری دوره عارضه یابی بنگاه های صنعتی در مس باهنر؛

پویش بومی سازی مواد و تجهیزات در دستور کار صدر تامین

می متالز - دوره آموزشی عارضه یابی بنگاه های صنعتی با رویکرد فناورانه از جمله پویش بومی سازی مواد و تجهیزات در محل شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
پویش بومی سازی مواد و تجهیزات در دستور کار صدر تامین

به گزارش می متالز، در راستای اجرای سیاست های حاکم و نافذ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و برنامه راهبردی هلدینگ صدر تامین در حوزه توسعه و نفوذ فن آوری در شرکت های تابعه صدر تامین، دوره آموزشی عارضه یابی بنگاه های صنعتی با رویکرد فناورانه در محل شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان برگزار شد.

این دوره در قالب یک رویداد سه روزه به میزبانی مس شهید باهنر و با حضور 25 نفر از همکاران شرکت های تابعه صدرتأمین که عمدتاً از واحدهای تحقیق و توسعه و تکنولوژی شرکت های زیر مجموعه صدرتأمین هستند و حضور نمایندگانی از ستاد توسعه فناوری مواد پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اجرا شد.

 شایان ذکر است برگزاری دوره عارضه یابی شرکت های صنعتی به عنوان اولین گام در شروع حرکتی جامع و فراگیر با رویکرد عارضه یابی فناورانه قلمداد شده و استمرار آن مورد تأیید مدیران ارشد ازجمله غلامرضا سلیمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین است.

برنامه جامع توسعه و نفوذ فناوری در شرکت صدر تأمین حول سه محور ذیل طراحی شد که شامل، شناسایی مشکلات، معضلات و عارضه های بنگاه های تولیدی و ارائه راه حل های علمی و عملی برای آن ها، پویش بومی سازی مواد، تجهیزات و قطعات مورد نیاز بنگاه های تولیدی و ایجاد و توسعه شتاب دهنده تخصصی در حوزه معدن و صنایع معدنی است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده