تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۶۴۴۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور آزادشهر به سمنان

می متالز - مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای تکمیل محور آزادشهر گلستان به شاهرود سمنان اختصاص یافته است. حسین محبوبی در حاشیه بازدید از طرح محور آزادشهر به شاهرود اظهار کرد: محور آزادشهر به شاهرود به طول ۶۵ کیلومتر در حال تعریض و احداث است و این محور مسیر ترانزیت استان و راه اصلی گلستان به سمنان و شهر شاهرود محسوب می‌شود.
اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور آزادشهر به سمنان

به گزارش می متالز، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اعلام اینکه این طرح از سال گذشته آغاز شده و اکنون سه پیمانکار در این مسیر مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: پیمانکار نخست این طرح در محدوده آزادشهر تا نوده خاندوز در بحث تعریض محور و احداث چهار دوربرگردان در این محور فعالیت می‌کند و ۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار به این منظور قرار گرفته است. محبوبی یادآور شد: مشکلاتی در این محور وجود داشت مانند آزادسازی اراضی در محل دوربرگردان‌ها که با همکاری فرماندار آزادشهر رایزنی با مالکان انجام شد و امیدواریم با همراهی مالکان بحث آزادسازی این اراضی انجام شود و با احداث دوربرگردان‌ها این محور ایمن‌سازی شود. وی افزود: قطعه دوم با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته که ترانشه‌برداری، تعریض و احداث دیواره حاشیه رودخانه‌ها را دنبال می‌کند و پیمانکار در محور آزادشهر به شاهرود پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد: قطعه سوم با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته و نزدیک به ۱۰ کیلومتر در انتهای مسیر ۳۰ کیلومتری این طرح را شامل می‌شود که با پیمانکاران انعقاد قرارداد شده و پیمانکار در این مسیر در حال فعالیت است. محبوبی یادآور شد: امیدواریم با پیشرفتی که در کار اتفاق افتاده است تا انتهای سال ۹۸ یا ابتدای سال ۹۹ شاهد اتفاق‌های خوبی در این محور باشیم و بتوانیم بخشی از مسیر کار تعریض و آسفالت آن را انجام دهیم. مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تاکید کرد: امسال از منابع اعتبار ملی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این محور تخصیص اعتبار شده و از محل منابع سفر رئیس‌جمهوری به استان گلستان نیز ۶ میلیارد تومان به این محور اختصاص یافته است.

عناوین برگزیده